Google.Translate

2015年7月8日 星期三

【禍港亂國】梁振英唱好北水南來 風險今現


港股股災,恒指今日一度大插2000點,股民哀鴻遍野之餘,亦開始思考今次港股較其他市場跌幅更大的原因,不少政、商界人士均認為,與中央阻內地投資者沽貨拋空,令他們轉移沽港股「自救」有關,這又令不少政界中人感嘆,自梁振英上台,不斷鼓吹中港融合對港好處、港交所行政總裁李小加亦加入唱好,當時甚少人提出質疑,經歷今次股災,真的需要再思考當中可能存在的風險。
一名金融界人士對季陶說,李小加早前想推同股不同權、港股落實冷靜期機制,只有少部份人提出反對,擔心港股逐步A股化,當時市場中人只看到兩地市場逐步接軌的好處,可以吸引內地資金湧港,卻忽略潛在風險,「今次可以令香港小投資者睇清楚,當梁振英唱好北水南來、李小加話中國市場係世界上最安全市場、最透明市場、最扁平市場、最民主市場嘅時候,其實佢冇話畀你知,背後係有風險存在」。
他預期經過今次內地投資者將港股當「提款機」,日後要市民再信與內地經濟融合難矣,「對香港只有好處,完全冇壞處,我諗冇人再信,亦唔好再將益香港人掛喺口邊」。另一金融界中人認為,股災後相信內地投資者日後會加快「走資」到香港市場,「今次證明,有乜事港股仲可以走,內地股市喺北京一聲令下,想走都冇得走」!
來源轉自:
【2015年07月08日訊 季陶】
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)
【其他.相關】:

沒有留言: