Google.Translate

2016年2月29日 星期一

黃成智 梁天琦 相遇互窒



■黃成智(右)昨落區遇上梁天琦(左),兩人針鋒相對。張志華攝
新思維候選人黃成智昨仍堅持有很大機會當選,昨日繼續積極拉票,其間更遇上本土民主前線梁天琦團隊,雙方一度短兵相接。 黃稱有份爭取成立大學
梁天琦批評主張中間路線的黃成智為「30幾年都冇做過嘢嘅政客」,黃隨即反駁:「你今日有大學讀,唔係我哋努力爭取番嚟,你有鬼大學讀!」就讀港大文學院五年級的梁天琦回敬說:「你唔好搞笑啦,香港大學1912年成立,你1912年出世未呀?」香港大學成立於1911年,是香港首間大學。
黃成智覺失言即道歉,「對唔住呀!」梁未有理會轉身離開,但黃繼續上前追問對方為香港民主做過甚麼,梁的助選團即起哄:「仲唔夠瘀咩?走啦中間超人!」
黃事後向記者稱20、30年前很辛苦才入大學,「呢班後生仔入咗大學之後,唔珍惜自己嘅香港,用暴力攻擊唔同嘅人,其實係唔能夠接受」;又指新思維成立至今半年,今次已盡力,「有啲人話我哋鎅票真係好唔公道,鎅票使鬼咁辛苦,我係咁行出嚟黃成智,起碼都有兩萬票,我要攞你楊岳橋兩、三萬票話咁易,呢個完全唔公道」。

■記者潘柏林

來源轉自:
【2016年02月29日】
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)
【其他.相關】:

沒有留言: