Google.Translate

2012年9月30日 星期日

競選特首時建議邊境免簽區 梁振英死撐無賣港「我企喺香港呢一邊」



新界東北發展計劃引起民間反彈,抗議港府割地賣港。資料圖片
景鴻按:企係香港呢一邊黎賣香港好正路丫,吳三桂都係企係明朝漢人呢一邊放清兵入關出賣明朝及漢人的,所以梁振英、陳茂波、吳克儉、林鄭月娥唔使講咁多,下台謝罪,歷史永銘香港四人幫污名!

【決戰東北】
「大話精」梁振英振英於去年競選期間,曾揚言開放邊境禁區予內地人免簽證進入,令外界質疑新界東北發展目的實為中港融合、割地賣港開路,但梁振英昨日出席電台節目時,反駁有關說法是「無稽之談」,辯稱外界指控屬「上綱上線」,又自詡面對中港矛盾時,他是「企喺香港呢一邊」。
記者:呂浩然、譚靜雯

梁振英昨日出席商台節目,大談上任90日感受時,被問到新界東北發展是否割地賣港、強推中港融合時,直指有關說法屬「無稽之談」,推說過去立法會發展事務委員會討論有關問題時,無人提出過割地賣港或赤化問題,又辯稱東北發展提出多年,目的是發展新界,解決土地供應問題,對於地產商強烈反對政府收回他們的土地發展,梁振英振英揚言「唔係地產商講就算數」,「發展商話我哋去收地嘅話就會違犯《基本法》,係咪違犯《基本法》,到真係打官司嘅時候,法官講咗先至算數,唔係地產商講就算數」。
稱指控屬「上綱上線」
主持人即質疑梁振英與左派關係密切,難免令港人覺得港府強推背後另有政治任務,但梁振英即力數自己上任以來,先後喝停雙非孕婦來港產子、提出港人港地、反對內地人來港做家庭傭工等,足證自己面對中港關係因資源分配問題有矛盾時,「我企喺香港呢一邊」,「因為我個人而拉到上綱上線話東北、新界係點樣割地賣港,最好去考究一吓我過去做嘅呢六、七件事」。
不過去年10月梁振英參選特首時,他與鄉議局會面時,曾介紹開放邊境禁區大計,讓內地居民免簽來港,「我哋家新界咪有個邊境禁區嘅,反正都係封住嘅,係咪第時可以容許大陸居民唔需要簽證,可以進入呢個邊境禁區」,明顯梁振英支持中港融合。
工黨張超雄批評,就算梁振英借雙非問題轉移視線,也不能掩飾他提出在邊境發展「特區中的特區」,容許內地人免簽來港的事實,而邊境禁區與新界東北接壤,難免令人覺得梁振英的言論前後不一,「佢都冇乜誠信,再矢口否認,只會削弱市民對政府嘅管治信心」。

若否認計劃應重新諮詢
打鼓嶺坪輋保衞家園聯盟成員李葆恆稱,梁振英的言論令她十分憤怒,「咁多以前嘅文件證明(割地賣港),點解佢仲可以否認呢?點解香港政府、佢作為管治嘅人,自己做過嘅嘢可以唔承認,我哋會覺得好失信心。」
反對香港被規劃行動組成員陳劍青指「特區中特區」、割地賣港等的概念均由梁振英提出,「佢自己建議出嚟,之後又話人無稽之談,睇返事實同埋之前嘅研究同數據,根本同佢嘅說法符合。」若政府否認是深港融合,應就有關發展計劃重新諮詢。

來源轉自:
【2012年09月30日訊】
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)

沒有留言: