Google.Translate

2012年6月4日 星期一

熱血變冷,梁振英利慾蒙蔽良心!


梁振英在六四鎮壓翌日刊登聲明,譴責中共血腥屠城。
23年來,港人爭取平反六四決心不變,但梁振英卻被利慾蒙蔽。六四屠城後,當時滿腔悲憤的梁振英曾預言,假如北京學運在本港發生,不能假設中共會用理智和克制手法應對,「一個咁樣嘅政權,唔能夠長期維持落去。一國兩制底下,我哋唔想中國政府凡事干預香港」。今天的梁振英卻把香港主場拱讓給中聯辦,不斷避談六四。支聯會主席李卓人斥梁振英可恥:「香港人唔應該有一個出賣良心嘅特首!」
當年上論壇譴責屠城
1989年6月11日,梁振英以基本法諮委會秘書長身份出席港台《城市論壇》,討論題目是「如何保障香港長治久安」。他在節目中痛心譴責六四屠城:「內地發生駭人聽聞嘅事,大家都好悲憤。我接觸到嘅草委感受唔單只無所適從,大家從樂觀至悲觀,從悲觀到絕望,從絕望到震驚。」
當年的梁振英鼓勵港人重新振作,指萬一香港垮掉,中國民主路會更遙遠,縱然港人對中共的幻想徹底破滅,「唔能夠假設香港市民呢個時候採取任何行動或者提出任何主張,中國當權者都唔會採取行動。我哋唔能夠假設,萬一中國當權者對香港採取行動嘅時候,呢啲行動會係理智或者克制」。
要保住香港,梁振英認為港人必須積極參與《基本法》起草諮詢,築起法治防線,「有人話《基本法》只係一張紙,唔能夠抵住槍炮,中國政府既然唔遵守諾言,佢唔重視法律,所以香港唔需要參與《基本法》諮詢係一個片面睇法。如果港人唔參與,九七後仍然有《基本法》,係中國單方面起草嘅《基本法》。中國政府可以振振有詞,拎住基本法條款,將同香港人意願唔符合嘅嘢加喺香港人頭上。即使我哋對佢嘅保護性有所懷疑,都唔想《基本法》有啲好似劍咁嘅條款向住香港人」。

來源轉自:
2012-06-04
(注意:帖內文或圖片中可能含有厭惡性簡體字;本站維護中華文化,堅決行使正體字。版權歸著者所有。)

沒有留言: